SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu;
2. turėti ne mažesnę nei 1 metų profesinę darbo patirtį turto valdymo srityje;
3. žinoti ir darbe vadovautis Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais poįstatyminiais teisės aktais, reglamentuojančiais administracinės paskirties valstybės nekilnojamojo turto valdymo ir priežiūros, tarnybinių lengvųjų automobilių naudojimo, materialinių vertybių apskaitos, saugojimo, dokumentavimo tvarkos ir buhalterinės atskaitomybės reikalavimus, mažos vertės viešuosius pirkimus, viešąjį administravimą, dokumentų rengimą ir valdymą, Valstybinės miškų tarnybos (toliau - Tarnyba) veiklą;
4. mokėti savarankiškai planuoti ir organizuoti darbą;
5. gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
6. išmanyti raštvedybos taisykles, teisės aktų ir kitų dokumentų rengimo taisykles;
7. mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office programiniu paketu, taip pat nors viena elektronine dokumentų valdymo sistema;
8. turėti galiojantį vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
1. vykdo mažos vertės pirkimų procedūras bei tvarko su jais susijusią dokumentaciją;
2. pavedus dalyvauja viešųjų pirkimų komisijos darbe;
3. vykdo priskirtų sutarčių vykdymo kontrolę, esant poreikiui, prekių pristatymo paslaugą, darbų pagal sutartį organizavimą ir terminų laikymosi kontrolę, prekių paslaugos atitikties pirkimo sutartims stebėseną, inicijuoja naujus viešuosius pirkimus;
4. pagal gautus Tarnybos skyrių poreikius, organizuoja aprūpinimą materialinėmis vertybėmis ir jas paskirsto, kontroliuoja, kaip laikomasi panaudojimo normatyvų ir panaudojimo efektyvumo;
5. organizuoja Tarnybos transporto priemonių remontus, draudimus, techninę priežiūrą ir kontroliuoja tarnybinių automobilių naudojimą;
6. teikia ataskaitas apie kuro sunaudojimą ir užtikrina jų teisingumą;
7. organizuoja ir užtikrina Tarnybos nekilnojamojo turto, valdomo panaudos ar nuomos pagrindu, efektyvų naudojimą, organizuoja patalpų perdavimą/priėmimą bei sutarčių pasirašymą;
8. rengia su turto valdymu, naudojimu ir priežiūra susijusius dokumentus arba prireikus koordinuoja su turto valdymu, naudojimu ir priežiūra susijusių dokumentų rengimą;
9. pavaduoja Skyriaus administratorių, inžinerijos specialistą atostogų, ligos ir komandiruočių metu;
10. vykdo kitus Skyriaus vedėjo ir Tarnybos vadovybės pavedimus, susijusius su Tarnybos ir Skyriaus funkcijomis.